Uvjeti poslovanja Internet trgovine eolus.hr, su sastavljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N .79/2007; 125/07; 79/09; 89/09) glava VII .- Ugovor sklopljen na daljinu, te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP.
Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. EOLUS d.o.o zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.
Kako naručiti?
Svi ponuđeni proizvodi u našoj internet trgovini naručuju se odabirom, korištenjem menija „Pregled košarice“ i popunjavanjem elektronskog formulara. Kada svi podaci budu uredno primljeni, dobit ćete obavijest na ekranu, kao i putem elektronske pošte da je Vaša narudžba zaprimljena s uputama za plaćanje.
Kada kliknete „Plati“ vidjeti ćete potvrdu o Vašoj narudžbi koja će biti poslana na Vašu e-mail adresu. Nakon što je uplata evidentirana, kupac dobiva obavijest u elektronskom obliku sa naznakom o isporuci.
Potvrda narudžbe zajedno sa ovim Uvjetima poslovanja predstavlja prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP. Potvrdu prethodne obavijesti (Članak 44. ZZP.), kupac će primiti zajedno sa računom za kupljenu robu.
Uvjeti prodaje
Kupac je svaka pravna i fizička osoba, koja izvrši narudžbu i plaćanje u internet trgovini eolus.hr. Sukladno članku 43. ZZP., ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Cijene i načini plaćanja
Sve cijene su navedene u kunama s uključenim PDV-om. Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni, prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti kupca. Zadržavamo pravo na pogreške, u slučaju pogreške, biti ćete obaviješteni.
Plaćanje je moguće izvršiti:
- Općom uplatnicom (potvrdu o uplati ili kopiju potvrđene uplatnice šaljite u odgovoru na e-mail koji vam je stigao)
- Virmanom
- Internet Bankarstvom – doznakom na račun prodavatelja
- Kreditnom/Debitnom karticom (Mastercard, Maestro, Visa, Diners, Discover)
Prilikom kartičnog plaćanja potrebno je upisati troznamenkasti broj (posljednja desna grupa od 3 znamenke), koji je otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju. Sve osobne podatke, potrebno je upisati koristeći slova engleske abecede.
Za Vašu i našu sigurnost, koristimo sigurnosni protokol 3 D secure – CorvusPay (banka vidi samo financijske podatke, dok prodavatelj vidi samo podatke o sadržaju kupnje, ali ne i financijske informacije o kupcu – broj kartice, stanje računa i sl.)
Pročitajte Izjavu o sigurnosti online plćanja.
Primatelj uplate – prodajno mjesto
EOLUS d.o.o
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, registarski uložak MBS: 02744201
Sjedište: Preradovićeva 29, 10000 Zagreb, Hrvatska
Poslovnica 1: Savica-Šanci 137, 10000 Zagreb, Hrvatska
OIB : 40713940035
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Jedini osnivač i direktor: Ante Pavlović
Banka: Partner banka d.d. Vončinina 2, 10000 Zagreb, Hrvatska
IBAN: HR182408002100034421
Dostava
Cijena dostave nije uključena u cijenu proizvoda.
Cijena dostave je fiksna i iznosi 40,00 kuna bez obzira na veličinu narudžbe.
Dostava za narudžbe preko 1000,00 kuna je besplatna.
Naručeni proizvod ćemo Vam isporučiti najkasnije u roku od 7 radnih dana od narudžbe, a rok isporuke teče od primitka sredstava na naš račun. U slučaju otoka i malih mjesta, zbog slabije povezanosti i neredovitih linija, predviđeni rok dostave je unutar 15 radnih dana od narudžbe.
Ukoliko naručenog proizvoda nema na zalihama, obavijestiti ćemo Vas telefonski ili mailom i dogovoriti produženi rok isporuke, zamijenski proizvod ili otkazivanje isporuke.
Ukoliko naručite nekoliko proizvoda, isporučiti ćemo Vam one proizvode koje trenutno imamo na zalihama.
Internacionalna dostava (osim EU)
Narudžba može biti podložna carini dodatnim troškovima prilikom uvoza u zemlju odredišta.
Carina i dodatni troškovi nisu uračunati u cijenu.
Prodavatelj nije odgovoran za moguće carine i troškove.
Za više informacija provjerite državne zakone o uvozu, carinama i trošarinama.
Korištenje kupona
Našim klijentima omogućavamo kupnju Kupona, koji se mogu iskoristiti kao poklon drugoj osobi.
Polje za upis kupona nalazi se u „Košarici„.
Dakle, iskoristite ove pogodnosti neposredno prije nego završite Vašu kupovinu.
Otkazivanje narudžbe
Kupac može, shodno Članku 45. ZZP., otkazati narudžbu ne navodeći za to razlog, u roku od dvadeset i četiri (24) sata. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od trenutka kada je kupac naručio proizvod. Kupac nas pismeno, elektronskom poštom mora obavijestiti o otkazivanju narudžbe.
Povrat i reklamacije
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od primitka proizvoda.
Bilo kakav trošak povrata proizvoda snosi kupac.
Proizvodi koje kupac vraća, moraju biti neiskorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštečeni i potpuno ispravni. Uz vračene proizvode, kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda, te broj tekućeg/transakcijskog računa, na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Prodavatelj je dužan vratiti novac unutar 14 dana od trenutka primitka povrata robe. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kupac prilikom preuzimanja originalno zapakiranog paketa i obaveznog potpisivanja na dostavnici, potvrđuje da je roba uredno isporučena.
Jamstvo na proizvode
Svi proizvodi u EOLUS internet trgovini imaju najmanje dvogodišnje jamstvo, koje počinje od dana prodaje uređaja.
Na klima uređaje marke: Mitsubishi Electric, Fujicu, Gree, Azuri i Toshiba dajemo trogodišnje jamstvo.
Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan za upotrebu. Jamstvo na klima uređaje vrijedi isključivo ako ugradnju i puštanje u rad proizvoda izvrši ovlaštena osoba/tvrtka.
EOLUS d.o.o. preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti. Neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom. Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva. Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.
Popravak se obvezujemo izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na servis. Ako proizvod ne popravimo u tom periodu, obvezujemo se zamijeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca. Ako popravak traje duže od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za vrijeme koliko je trajao popravak. Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod.
Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.
Slanje prigovora
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Članak 8., kupac može svoje pisane prigovore poslati elektronskom poštom na: prodaja@eolus.hr.
Na sve prigovore tvrtka EOLUS d.o.o, odgovoriti će u roku od maksimalno 15 dana.
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta prodavatelja.